Zakład Wodociągów i Kanalizacji Łódź
DLA KLIENTÓW
TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ
taryfy_i_cenniki_podstrona_1.pngelektroniczne_biuro_4.jpg

DLA KLIENTÓW / iBOK

Internetowe Biuro Obsługi Klienta - iBOK - Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi
Każdy nasz klient, który posiada dostęp do Internetu i ma zawartą z Wodociągami umowę na dostawę wody może zostać użytkownikiem iBOK-u. Należy tylko na początku wykonać czynności związane z rejestracją: po otworzeniu strony internetowej Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, trzeba kliknąć na zakładkę informującą o iBOK-u, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami. Po otrzymaniu hasła dostępu do Internetowego Biura można już korzystać z funkcji oferowanych za jego pośrednictwem. Składają się na nie zarówno takie informacje, które przeznaczone są tylko do podglądu, jak również opcje aktywne.
Klienci korzystając z iBOK-u mogą bez kontaktowania się telefonicznego czy osobistego z Wodociągami, w dowolnym dla siebie miejscu i czasie sprawdzić jakie faktury zostały dla nich wystawione i wydrukować ich kopie, mogą skontrolować stan swoich rozliczeń ze ZWiK-iem (ewentualne zadłużenia czy nadpłaty). Będzie również możliwe prześledzenie zużycia wody w czasie kilku ostatnich lat.
Do aktywnych funkcji Internetowego BOK-u należy możliwość podania tą drogą odczytu wodomierzy, można również wydrukować kopie dowolnych faktur. Użytkownicy mogą także za pośrednictwem iBOK-u zgłosić każdą sprawę - zostanie ona przekazana przez operatora iBOK-u do właściwego pracownika, który zajmie się załatwieniem zgłoszonego tematu.

Przejdź do iBOK:


zapisz wypisz
Zgadzam się na zasady prywatności serwisu www.zwik.lodz.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych kontaktowych w celu kontaktu ze mną, na warunkach określonych w Zasadach prywatności.
ZWiK na YouTube
ZWiK na Facebook